ԴԵՊՔԵՐ ԴԵՄՔԵՐ ԼՈՒՐԵՐ

четверг, 23 июня 2016 г.

Ես ծաղիկներ չեմ սիրում...

       Իմ կյանքում ստացած ամենաքաղցր
        /բառիս բուն իմաստով/ ծաղկեփունջը...
Անցած տարի զարմանալիորեն շատ ծաղիկներ ստացա. մանուշակներ, Անյուտայի աչիկներ, տարբեր տեսակի . մեծ մասը սենյակային էին. մոլորված նայում էի նվերներիս, բայց մերժել աշակերտներիս՝ չկարողացա.
-Դուք ինձ ստիպեցիք նորից ծաղիկներ սիրել,-ասացի ու բոլորը վերցրի. ստիպված էի բարեսրտորեն խնամել ու գուրգուրել նրանց. այն ինչ ընտելացնում ես, պետք է նաև սիրես ու խնամես /մոտավորոպես սենց բաներ եմ սովորել Փոքրիկ իշխանից/...


Քրիստիկս գիտի, ինձ ինչ նվիրել
Իմ մտերիմները գիտեն, որ ես ծաղիկներն ինչպես ստանում, այնպես էլ նվիրում եմ /բացի տղայիս նվիրածը/...
Հանգամանքների բերումով, այնպես ստացվեց, որ վերջերս իմ ասած արտահայտությունը աշակերտուհուս մայրն ինձ հիշեցրեց... Ես միանգամից հիշեցի այդ օրը, իմ մոլորված ու հուզախառն վիճակը...
Փաստորեն երեխաներն ամեն ինչ փոխանցում են տանը...
Լսեցի ինքս իմ ասածն ու վերհիշեցի... /մնացածը իմ գաղտնիքն է/...


Комментариев нет:

Отправить комментарий