ԴԵՊՔԵՐ ԴԵՄՔԵՐ ԼՈՒՐԵՐ

четверг, 18 декабря 2014 г.

Ամանորի բնական տոնածառը փոխեցի կոկորդիլոսի հետ

          (իրական պատմություն)

Էսօր մի ոստիկան էր եկել մեր դպրոց, ուզում էր երևի էրեխեքի մոտ թռվռալ, ուսմասվարին ասում էր` դե ես էլ ձեզ հետ գամ դասարան.
-Ինչու՞,-հարցնում է ուսմասվարը:
-Դե, որ ասեմ Նոր տարիա , յոլկա, բան չկտրեն:
Այ էստեղ չդիմացա, շրջվեցի, ասում եմ /իհարկե` ամենաանմեղ հայացքով/.
-Ո՞նց, յոլկա կտրել չի կարելի՞:

-Չէ:

-Վա՜յ, բա էրեխեքս մի 15 հատ բերել են:
-Ո՞նց բերել են, որտեղից են բերել, անտառի՞ց:
-Հա, բա յոլկեն էլ որտեղից էին բերելու,-անմեղ ձայնով բացատրում եմ ես,-
2-ը դպրոցին ենք տվել, 3-ը մեր դասարանում ա, մնացածն էլ ծախելու եմ, որ կոկորդիլոս առնեմ /ու լրիվ մոռացել էի, որ կոկորդիլոսն էս տարի մոդա չի/:
-Ձեր տունը որտեղ ա,-գրեթե գոռաց ոստիկանը, հազիվ իրեն զսպելով, որ ինձ ձեռնաշղթաներ չհագցնի...

Комментариев нет:

Отправить комментарий