ԴԵՊՔԵՐ ԴԵՄՔԵՐ ԼՈՒՐԵՐ

четверг, 28 мая 2015 г.

Աքլորին ուղարկել ենք բանակ

           (իրական պատմություն)
  Մերոնք մի կծան աքլոր ունեին...
  Անցած ամառ էդ կծանը խեղճ էրեխեքին չէր թողնում մեր բակում ազատ շարժվել, խաղալ:
Ամառը դեռ չի սկսվել, բայց եղբորս տղաներն արդեն, ավանդույթի համաձայն Ահնիձորում են: Գնացել են հերթական ամառային հանգիստը տատ ու պապի մոտ անցկացնելու: Նրանց հետ այսօր իրենց մորաքրոջ տղան` փոքրիկ Արթուրն էլ է եկել մեր բակ ու հիշելով կծանին, վախենալով առաջանալ, անհանգստացած հարցրել է.
  -Ձեր կծան աքլորն ու՞ր ա...
  -Վարդանի հետ բանակ ենք
ուղարկել,-ասել է մայրս /չմոռանամ հիշեցնել, որ մայրս գյումրեցի է, Վարդանն էլ` իմ տղան է: Հունվարի 28-ին նրան ճանապարհեցինք ծառայության, տատը, դե թոռի համար համով ուտեստներ էր պատրաստել, այդ թվում նաև` աքլորին էր մի լավ կարմրացրել/:

   -Բանա՞կ... Ո՞նց եք ուղարկել, բա ինչի՞, ի՞նչ է անելու բանակում,-առանց պատասխանի սպասելու` վրա է տվել խեղճ Արթուրիկը:
  -Ինչ բանակ, մորթել ենք, կերել,-ծիծաղելով բացատրել է եղբորս կրտսեր որդին` 5-ամյա Ավագը:
   Արթուրն արդեն խաղաղված, որ կծան աքլորն այլևս վտանգ չի ներկայացնում, հետաքրքրվել է.

  -Բա դու Վարդանին ճանաչու՞մ ես, որտեղի՞ց ես ճանաչում, Սուսա՛ն տատ...
  -Հա
՛, բա ո՜նց, Վարդանն էլ է իմ թոռնիկը,-բացատրել է մայրս ու շարունակել, -դու էլ ես ճանաչում Վարդանի՞ն, Արթուրի՛կ ջան:
  -Հա
՛, ճանաչում եմ, ես իրա ավտոն էլ եմ նստել,-պատասխանում է մեր օրվա ուրախությունը:

Հ. Գ.  Իրար հերթ չտալով այս ուրախ պատմությունն ինձ պատմեցին հարս ու սկեսուր` եղբորս կինն ու մայրս, ես` գրի առա:

1 комментарий: