Այս տարի, 6-րդ դասարանում /մոլոկաններին եմ ուսուցանում/ ուսումնասիրում էինք Մաթևոսյանի` «Հացը».
Թեման սկսելուց առաջ աշակերտներին ասացի. «Գիտեք, Մաթևոսյանին շատերը չեն կարդում, պատճառաբանելով` բարդ է, դժվար է հասկանալը»:
Երբ թեման ավարտեցինք, հարցրի. «Բարդ էր արդյոք գրվածքը»:
Աշակերտներիցս մեկը ասաց. «Այո, բարդ էր, քանի որ քաղաքաբնակների համար շատ բարդ է հասկանալ գյուղացու առօրյան ու գյուղի երեխայի հոգսը»:
Հետո հիշեցի, որ մեր դպրոցական տարիների դասագրքերում Հրանտ Մաթևոսյանը, որպես կանոն վերջին հեղինակն էր և կամա, թե ակամա էդ հեղինակի ստեղծագորշություններն ուսումնասիրելու ժամանակ չէր մնում...
Ու սերունդներ էին կրթվում, չկարդալով «Գոմեշը», «Կանաչ դաշտը» .... էլ որն ասեմ, էլ որը....
Թեման սկսելուց առաջ աշակերտներին ասացի. «Գիտեք, Մաթևոսյանին շատերը չեն կարդում, պատճառաբանելով` բարդ է, դժվար է հասկանալը»:
Երբ թեման ավարտեցինք, հարցրի. «Բարդ էր արդյոք գրվածքը»:
Աշակերտներիցս մեկը ասաց. «Այո, բարդ էր, քանի որ քաղաքաբնակների համար շատ բարդ է հասկանալ գյուղացու առօրյան ու գյուղի երեխայի հոգսը»:
Հետո հիշեցի, որ մեր դպրոցական տարիների դասագրքերում Հրանտ Մաթևոսյանը, որպես կանոն վերջին հեղինակն էր և կամա, թե ակամա էդ հեղինակի ստեղծագորշություններն ուսումնասիրելու ժամանակ չէր մնում...
Ու սերունդներ էին կրթվում, չկարդալով «Գոմեշը», «Կանաչ դաշտը» .... էլ որն ասեմ, էլ որը....
Комментариев нет:
Отправить комментарий